3.1.Lag en plan


Trykk her for oversikt over alle innlegg i gratis lavkarbo kurs

 

Hvis du virkelig vil gå inn for å gjøre målrettede kostholdsendringer er det lurt å lage en plan. Denne planen bør inneholde når du skal starte, en plan på måltider og reservemat. Du bør handle inn slik at du vet at du alltid har mat du enten kan lage på kort varsel, eller som du har stående. Coleslaw er et eksempel som bare blir bedre etter ett par dager og som passer til det meste av kjøtt. 

 coleslaw Ketogen diett Vita Univers

 

I Vita Univers kan du printe ut et skjema hvor du skriver ut en matplan. Det er lurt å skrive ut/ lage 2 eksemplarer slik at du på den ene har planen mens du på den andre skriver opp nøyaktig hva du har spist.  Dette er nyttig fordi hjernen vår ofte lurer oss. Det er lett å "glemme" små ting og på slutten av uka så kan du sitte igjen med minnet om at det har gått helt strålende, men så har du glemt at kanskje mandag og tirsdag ikke helt var som de skulle likevel. 

 

Sett altså av litt tid til å planlegge, lag opp mat, sørg for å ha riktig mat i hus og kvitt deg med fristelser. ( I Vita Univers finner du også ukesoppskrifter som kan gi tips til måltider i tillegg til at jeg legger ut daglig oversikt over hva jeg selv har spist i mitt prosjekt "5 kg ned" for dem som har lyst å følge med på det. )

 

Velg en start dag du skal begynne på, ta et før bilde av deg selv (Ikke like morro, men du kommer til å angre seinere hvis du ikke gør det) Finn fram målbånd, mål rumpe, bryst og midje. Skriv det ned. Gå på vekta. Du bør ikke veie deg mer enn en gang i uka. Vekt er ofte en vanskelig måte å se fremgang på, særlig hvis du veier deg veldig ofte. Man kan svinge mye med vanninnhold i kroppen og hormonelle forandringer som menstruasjon og lignende. I tillegg har vekta en tendens til å bevege seg i rykk og napp! De færreste går jevnt nedover og hvis du står stille en uke eller to så er dette HELT NORMALT.  Finn fram et målplagg som du kan prøve med jevne melloomrom. F. eks en bukse du gjerne vil inn i, eller en kjole du gjerne vil passe igjen. Heng det en plass som er lett synlig. 

 Er du klar? 

 

------------------------------------------------------

PS:  Innholdet som legges ut i dette kurset er ikke det samme som innholdet i våre produkter!

 

Vårt Lavkarbo (Kick)Start- Kit er en god måte å komme i gang på! Denne er grisebillig og du får alt du trenger, inkludert ukesmeny, hva skal du spise med mer! Kundene våre sier denne pakken innholder passelig mengde informasjon og den motiverer dem til å starte!

 Les mer om (KICK) Start- KIT her

 

Er du klar for KURS anbefaler vi deg vårt KICK-ass KURS! Dette er også SVÆRT rimelig i forhold til alt du får! Kurset varer i 8 uker og du får tilgang til ALT du trenger for å holde motivasjonen, få kunnskap, over 200 oppskrifter og mye, mye mer! Du får også tilgang til en eksklusiv facebookgruppe kun for medlemmer, i tillegg til at vi har noen knallgode bonus pakker i januar!

Les mer om vårt KICK- ass KURS her 

 

------------------------------------------------------