8.1. Trening som slankemetode


Trykk her for oversikt over alle innlegg i gratis lavkarbo kurs

_____

Mat er kilo- Trening er gram!

 

Å gå ned i vekt er vanskelig for mange av oss. Noen tror det hjelper å spise mindre og trene mer. Det på tross av at det eksisterer solid vitenskapelig enighet om at større vekttap på mer enn 10 kilo først og fremst oppnås med fokus på kostholdet. Det er dårlig kosthold med feil mat og for mye mat, samt sukkerholdig drikke som får skylden for fedmeepidemien som virkelig har eksplodert i løpet av de siste 30 årene. I denne perioden har det bare vært en svært liten endring i mengden med fysisk aktivitet i den vestlige delen av verden. Det hjelper ikke å spise mindre, og det hjelper ikke å trene uten å endre kosten!

 

Vårt kosthold vil gi deg resultater uansett om du mosjonerer eller ikke.

Du kan gå ned i vekt på en effektiv og en svært behagelig måte med vårt kosthold.  Vår erfaring er at det er mye enklere å komme i gang med trening når man spiser mat som gjør kroppen friskere og lettere, så hvis du vil ned i vekt er det viktigste å fokusere på maten først. "Studier av å trene mer viser også svært dårlige resultater med tanke på vekt. Det finnes faktisk ikke nok vitenskapelig dokumentasjon for å argumentere for at man går ned i vekt av å trene. "

Pål Jåbekk

 

 Men så klart: Det finnes mange gode grunner til å trene, selv om det å gå ned i vekt ikke er en av dem:

Muskler og fett, vita univers, lavkarbokurs, livsstilsendringskurs, ketolyse.jpg

 

Hvis du endrer kosten samtidig vil mosjon eller trening kunne ha en god effekt, og kanskje viktigst av alt vil regelmessig mosjon ofte være en medvirkende faktor til å opprettholde et vekttap. 

I tillegg kan du: 

 

  • Få en smalere midje
  • Miste mer fett uten å miste mer styrke
  • Øke forbrenningen din
  • Få klærne dine til å se bedre ut på kroppen din
  • Hindre muskelsvinn som kommer naturlig med alderen
  • Forebygge sykdom 
  • Få bedre mental helse

 

Vil du lære mer?

Ta en titt på Pål Jåbekks blogg , vår medeier og faglige ansvarlige- og hva han skriver om trening, ketose og karbohydrater.  og denne: Styrke eller utholdenhetstrening for vekttap"

------------------------------------------------------

PS:  Innholdet som legges ut i dette kurset er ikke det samme som innholdet i våre produkter!

 

Vårt Lavkarbo (Kick)Start- Kit er en god måte å komme i gang på! Denne er grisebillig og du får alt du trenger, inkludert ukesmeny, hva skal du spise med mer! Kundene våre sier denne pakken innholder passelig mengde informasjon og den motiverer dem til å starte!

 Les mer om (KICK) Start- KIT her

 

Er du klar for KURS anbefaler vi deg vårt KICK-ass KURS! Dette er også SVÆRT rimelig i forhold til alt du får! Kurset varer i 8 uker og du får tilgang til ALT du trenger for å holde motivasjonen, få kunnskap, over 200 oppskrifter og mye, mye mer! Du får også tilgang til en eksklusiv facebookgruppe kun for medlemmer, i tillegg til at vi har noen knallgode bonus pakker i januar!

Les mer om vårt KICK- ass KURS her 

 

------------------------------------------------------